Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

środa, 2 lutego 2011

Specjalny post - już cały :)


Na razie szybciutki, ale wieczorem dopiszę więcej. Post jest "specjalny", bo dla kofanej koleżanki, choć ona o tym nie wie :)



Ania Wyszkoni „Wiem, że jesteś tam”
 Wiem, że jesteś sam
Wiem, że masz na głowie tyle ważnych spraw
Nie pamiętasz już co znaczy dobry sen
Nie masz czasu na niepewność ani lęk
Wiem, że jesteś sam
Nic nie musisz mówić
Wiem, że jesteś sam
Pewnie teraz nie najlepszy na to czas
Ale dzisiaj potrzebuje twoich rad

Dzisiaj proszę cie
ten jeden raz zatrzymaj się
ten jeden raz stań tuż obok mnie
dziś czuje, że brak mi sił
ten jeden raz bądź blisko mnie
poczuć mi daj, że to wszystko ma sens
dziś wiem, że brak mi sił

Wiem, że jesteś tam
Nie widuję cię, lecz wiem, że jesteś tam
Cały dzień i noc ktoś puka do twych drzwi
Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć.
Wiem, że jesteś tam
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas
I choć nigdy o nic nie prosiłam cię
Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie

Dzisiaj proszę cie
ten jeden raz zatrzymaj się
ten jeden raz stań tuż obok mnie
dziś czuje, że brak mi sił
ten jeden raz bądź blisko mnie
poczuć mi daj, że to wszystko ma sens
Dziś wiem, że brak mi sił

Ten jeden raz
Ten jeden raz
Dziś czuję, że brak mi sił

Dziś miałam wielką chęć wyprodukować jakiegoś Aniołka dla Aniołka ale nic z tego nie wyszło, co wyszło zamiast,  pokażę w najbliższym poście, gdy będzie słońce. Jedyny aniołek jaki mogę dać "na szczęście" to taki:


                                                                           (\***/)
                                                                          ( \(_)/ )      
                                                                          (_ /|\ _)      
                                                                             /___\     

"...kto wie, czy za rogiem nie stoją Anioł z Bogiem..."

Nie  wiem jak wy, ale ja lubię a nawet potrzebuję kontaktu z naturą, przyrodą, której człowiek, bądź co bądź jest częścią :). Mój najbliższy las:

5 komentarzy:

  1. Dziękuję :)***
    Jak Ty dobrze wiesz, co mi w duszy gra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamyka usta, otwiera oczy, gra ciepłe melodie w duszy. :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Z wyjątkiem człowieka
    żadna istota
    nie dziwi się
    własnemu istnieniu,
    dla wszystkich zaś
    jest ono zrozumiałe
    samo przez się,
    tak iż go nie zauważają".
    K. C. szalona Moja Jedyna Sis!

    OdpowiedzUsuń
  4. :):) tak myślałam, że to TY :):*

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de