Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

środa, 4 maja 2011

A jak już będę dobrym człowiekiem

         Na samym początku koniecznie muszę donieść, że wygrałam(!!) Anioła o imieniu Być, dokładnie tego, który jest u mnie na pasku bocznym. Obdarowała mnie nim Tabu z bloga Mimochodem. Podziwiam ją za lekkość pióra z jaką podejmuje różne, czasami trudne, pytania i tematy. Teraz co spojrzę na niego to pojawia mi się pytanie rodem z Hamleta Williama Shakespeare'a "Być albo nie być", tylko w trochę zmienionej formie: Być czy mieć, albo raczej Być przed mieć.
****************************************

          Mam w domku chustecznik zakupiony w celu „ozdobienia”. Leży albo i stoi, i doczekać się nie może. Wyprawiłam się już dwa razy do sklepu po serwetki w  powyższym celu. Pierwszy raz był nieskuteczny. Kupiłam parę, a jakże, ale po powrocie do domu stwierdziłam, że pobyt w sklepie mi nie sprzyjał i nastąpił tam zupełny rozbrat z moim gustem, czyli zupełny zanik tegowoż. Zatem pojechałam, całkiem niedawno, drugi raz. Znowu coś kupiłam i na tym koniec wojaży.
Do czasu.

Tymczasem chciałabym pokazać moje zakładki.

Zdjęć będzie dużo, bo i zakładek też było sporo ;


Tak się składa, że w obecnej chwili nie mam w domku znowu żadnej, bo te rozprowadziłam, z prawdziwą przyjemnością i radością.


Będę robić ponownie, bo bardzo mi się spodobało i koniecznie muszę też sobie którąś  zostawić, może komuś się spodobają?

Muzyczna "przypominanka":
Chłopcy z Placu Broni "Kiedy już będę dobrym człowiekiem"
A jak już będę dobrym człowiekiem
Niczego nie będę się bał
Zniszczę niewierność i kłamstwo zniszczę
Taką siłę będę miał

Ty się śmiejesz, a ja w to wierzę

Moja wiara to wszystko, co mam

A jak już będę dobrym człowiekiem

Nigdy nie będę sam
Zniszczę obłudę i zazdrość zniszczę
Taką siłę będę miał

A jak już będę dobrym człowiekiem

Zapomnę, kto ile wart
Pomyślę o szczęściu i wiecznej miłości
Taką siłę będę miał

Na koniec wiersz z netu, tak go znalazłam, bez tytułu i autora:

Są tacy ludzie pośród nas,
co pomagają dotknąć gwiazd
i tęczę tkają pośród zim,
a świat jest lepszy dzięki nim.

Są tacy ludzie, jeszcze są!

Co pomagają wznieść nasz dom
i przetrwać samotności dni,
co ocierają nasze łzy.

Są tacy ludzie obok nas,

co zawsze mają dla nas czas
i nie żałują ciepłych słów
i nie zadają pytań stu.

Są tacy ludzie, ja ich znam!

I wciąż poznaję tu i tam...
TO DOBRZY LUDZIE... a wśród nich
widzę, że jesteś również TY!




22 komentarze:

  1. Na początku dziękuję Ci za odwiedziny u mnie i ciepłe słowa! Bardzo to wzmacniające.
    Jeśli chodzi o żelowy , biały pisak - w porządnym papierniczym są takowe!

    Zakładki, które robisz są śliczne! Uwielbiam taką produkcję, która się szybko rozchodzi :).
    Ponieważ serwetek u mnie dostatek, mogę Ci trochę podesłać :), jeżeli chcesz i dasz namiary.

    I oczywiście teksty, które zamieściłaś są "w dechę".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten znaleziony wiersz... A moja zakładka i tak najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż mogę powiedzieć, moja najpiękniejsza! :) No dobrze będę obiektywna -wszystkie cudowne - ale moja wyjątkowa, w ten wyjątkowy sposób :*
    Wiersz bardzo, bardzo fajny. Buziaczki Asiu! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zakładki, każda w inny sposób... nie brakowało Ci weny ;-))
    No i masz swojego osobistego Anioła Stróża... będzie Ci przypominał, że naprawdę warto Być!
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja sobie mysle, ze Ty Asienko JESTES dobrym czlowieczkiem,a Twoje rozwazania sa czysto teoretyczne bo Ty WIESZ.A zakladki super.Calusy 102!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać,że wszystkie są urocze bez wyjątku

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu dziękuje za życzenia i koty.Ja nie mam przekłutych uszu więc podarowałam je córci.
    Teraz złamałam nogę w stawie skokowym i kilka tygodni mam z głowy hi hi.
    ale chyba jutro jak dam radę pojadę na Komunię wnuka do Białegostoku.
    Pozdrawiam jaga

    OdpowiedzUsuń
  8. anioł pewne czekał na Ciebie ..:)
    Obejrzałam twoje zakładki i zapragnęłam też takie zrobić..więc się przymierzam :)
    Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy wysyp zakładek , rozpoznaję tę jedną , wyjątkową , która teraz "pracuje" dla mnie , właśnie spoczywa na str44 "Rozświetlonych pokoi " i chyba będzie tam przebywać dłuższy czas .
    Zaczynam tęsknić za moim nudnym życiem , a remontów i wszelkich zmian związanych z zatrudnianiem fachowców mam zdecydowanie dość .

    Z zakupem serwetek mam tak samo , czasem nawet okleję przedmiot , a potem szoruję i zdzieram , bo mam nową oczywiście lepszą koncepcję .
    Podeślę Ci trochę moich zapasów serwetkowych , mam nadzieje ,że już w przyszłym tygodniu , kiedy dom opustoszeje i nie będę się czuła jak intruz we własnym domu .
    Niezłe teksty wyszukałaś , jak zwykle.
    Pozdrawiam i gratuluje prezentu , piękny ten anioł Być-Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygrania Aniołka. Piękny jest! Będzie wspaniałym opiekunem:)
    Zakładki wykonałaś bardzo urocze:)Podobają mi się :)
    Dziękuje z całego serca za wspaniałe,myśli i słowa to taki balsam Anielski:)
    Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny, na wszystko poodpowiadam mailowo :)
    Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznego anioła wygrałaś. Zakładki super. Każdy na pewno się ucieszy z takiej zakładki. Nie dziwie się, ze się rozchodzą w błyskawicznym tempie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknego anioła wygrałaś. Niech nad Tobą czuwa.
    Zakładki są piękne. Zazdroszczę ich posiadaczkom.
    A umieszczonymi tekstami się zachwycam.
    Dziękuję, że do mnie wpadłaś.
    Pozdrawiam słonecznie, bo taka pogoda na dziś się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za odwiedziny. Widzę że zrobiłaś sporo zakładeczek. Też mam sporo surówki na zakładki, muszę się za nie zabrać. A powinnam ,bo uwielbiam czytać i na pewno się przydadzą. Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Cie serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie. Przeglądałam Twojego bloga i zamierzam być stałym gościem. Piękne te zakładeczki, takie "z duszą".

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te zakładki!! Gdyby dzieciaki w szkole takie miały pewnie częściej by sięgały po książę a nie łapały się za streszczenia w necie...
    Powodzenia w tworzeniu nowych!!!I w ogóle powodzenia we wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zakładki...a moim faworytem jest ta z czarnym ornamentem...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jakie cudowne te zakładki,aż się chce coś przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te Twoje zakładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zakładki. Nie mogę się na nie napatrzeć. Ta z różowym jest moją faworytką, chociaż wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te zakładki i ty te jesteś niesamowita pozdrawiam dana

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de