Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2013

Bomb(k)owe candy

Witajcie kochani, trudno w to uwierzyć ale kolejny raz wygrałam piękne candy i to niejedno :))) a, że szczęściem trzeba się dzielić, postanowiłam podzielić się z Wami bombkami. 


Także zapraszam najserdeczniej Wszystkich na bombkowe candy! 
Będzie mi bardzo miło, jeśli cukiereczki przypadną Wam do gustu...

Wydaje mi się, że bombka z poprzedniego posta, z dziewczynką w czerwonym kubraczku podobała się bardziej (z drugiej strony jest gwiazda betlejemska), zatem ją proponuję jako nagrodę. 
Jednak gdyby ktoś miał marzenie o specjalnej bombce, proszę napisać. 
Może uda się coś zaradzić :). 

Dla tych, którzy nie świętują na czerwono przygotowałam do wyboru białe bombki:








Gorąco zapraszam!

Będzie mi bardzo miło jeśli umieścisz banerek o candy w pasku bocznym swojego bloga i w komentarzu podasz swój blogowy adres, abym mogła do Ciebie trafić z rewizytą :):


Do wygrania jest wybrana przez Ciebie bombka i pachnąca, świąteczna herbatka . 
Tyle na pewno :).

Edit:
W związku z przedświątecznym szaleństwem na poczcie, o czym przypomniała mi Ewelinka, termin może ulec skróceniu. :)

:*

Jomo

91 komentarzy:

  1. Przecież nie przejdę obojętnie obok piękności stworzonych Twoimi utalentowanymi rączkami:) Zapisuję się z przyjemnością! Adres do rewizyty dobrze znasz;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asieńko ,ja już nie pamiętam kiedy się zapisywałam na jakieś candy :) Nie mogę przejść obojętnie obok tej bombki ,więc zapisuj mnie :) Chociaż mam to szczęście mieć już bombeczki od Ciebie to ciągle mi mało ,bo wiem jak cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby wspaniale gdyby bombka wykonana Twoimi rączkami zawisła na mojej choince podczas świąt. Ja raczej nie mam szczęścia w losowaniach ale grzechem by było nie stanąć w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W cudownym Domu Pod Dobrą Nowiną jestem 1 raz , ale nie ostatni zapewniam. Cudne rzeczy tworzysz. Marzy mi się takie cudo, choć wiem jak ciężko o szczęśliwy los. Piękny banerek zamieszczam i zapraszam do siebie www.wyplatanemarzenia.blogspot.com Pozdrawiam cieplutko Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara ;-))))
    Ja już się pogodziłam, że w naszej rodzinie to... Venus wygrywa konkursy lub choćby nagrody pocieszenia....
    Mnie przypada w udziale jedynie radość, że to mnie łaskawie wybrała na swój ludzki personel ;-)))
    ale... w Twoich bombkach już dawno się zakochałam więc...
    Ustawiam nas obie w kolejce :D :D :D
    może jej szczęśliwa gwiazda i dla mnie zaświeci ;-)))
    banerkowych obowiązków dopełnię wieczorową porą - obiecuję ;-)))
    a póki co uściski zasyłam i pozdrowień całą moc ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj zapisuję sie do zabawy bombeczki śliczne :) a nóż sie poszczęści.
    Banerek wstawiony na blogchmurki.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Iście bombowe candy! bombeczki przecudnej urody i choć u mnie święta na czerwono to bardzo, ale to bardzo podoba mi się biała bombka z blondyneczką w białym ubranku, więc staje grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To może i ja stanę do kolejki po odrobinę szczęścia,bo coś mnie ostatnio opuściło:)))Może choć bombką pocieszy,ale tylko taką choinkową,żadnej innej nie chcę:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje sie bo te białe serduszka strasznie cudniaste i marzy mi się cos od ciebie,pozdrawiam.
    http://wybrykidominiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja poproszę wszystkie :) piękne są :)
    No, ale jeśli muszę wybrać, to stawiam na czerwień, lubię czerwone dodatki w święta :)
    Kochana, tylko czy bombeczka zdąży dotrzeć na święta ? Już się martwię, bo trzymam mocno kciuki, aby była moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie ustawię się w kolejce po bombeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki są piękne, zarówno ta czerwona jak i te białe. Wspaniałości po które się ustawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie udało mi się nic wygrać - może teraz się uda, bo bombki śliczne. Pozdrawiam
    http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuję się oczywiście♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję sie na takie cudeńka z wielka przyjemnością , Białe są prześliczne ,,,
    zapraszam do mnie na CANDY <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Tworzysz rzeczy piękne i niepowtarzalne. Każda z nas chciałaby mieć takie cudeńko u siebie i każda liczy na szczęście. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę dużo radości:-)
    Banerek oczywiście we wszystkich pięciu porach...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj bardzo, bardzo doceniam precyzję w zrobieniu taaakiej bombki. Podziwiam i spróbuję szczęścia.
    Wybrałabym białą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiulku...próbowałam rok temu,zawalczę i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow,
    serdecznie dziękuję ,że do mnie wpadłaś bo dzięki temu ja mogę gościć u Ciebie ...
    tym blogiem juz jestem zauroczona a do tego candy od razu ...
    z przyjemnością się ustawiam bo cuda tworzysz nieziemsko piękne
    dodałam się do obserwatorów
    link do Twojego bloga zabieram na moją istę blogów bym mogła na bieżąco śledzić Twoje poczynania ...
    wszystko niewyobrażalnie piękne
    pozdrawiam najmilej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj
    Oczywiście gratuluję wygranych:) Ja już dawno nic nie wygrałam,ale z chęcią spróbuję szczęścia u Ciebie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdybym wygrała taką przepiękną bombkę u Ciebie..to byłabym prze szczęśliwa, bo nigdzie wcześniej tak misternej i tak pięknej pracy i tak cudnie zrobionego dzieła to nie widziałam. Jestem zauroczona, zakochana, i w ogole...ah ah..Ale z moim zyzowatym szczęściem to różnie bywa, chociaż ostatnio szczęście uśmiechnęło się do mnie..Więc może i tu...też tak się stanie.Miałabym przepiękny prezent urodzinowy:))świąteczny, mikołajowy i nie wiem jeszcze jako:))Wszelkie formalności dopełnione i dziękuję za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranych i mam nadzieję,że mnie dopisze takie samo szczęście jak Tobie.
    Teraz jestem tutaj :)
    chwilewobrazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Joasiu wpisuję się oczywiście na listę "Ozdobnik czyli babski kram"

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne bombki, nie można przejść obok, przycupnę w kolejce! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też przycupnę, może szczęście się do mnie uśmiechnie. Przepiękne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wchodzę w to:) choć na łut szczęścia raczej nie liczę bo w losowaniu ta ja szczęścia nie mam buuu nie to co moja bratowa:) gdzie sie nie zjawi tam cos wygrywa:) Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale tu pieknie...zagoszcze na dobre
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. o matuchno~!!!pierwszy raz takie bombki widzę,twoje info dostałam przez goglle,to jestem pierwszy raz a tu takie cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wielką przyjemnością stoję w kolejce! Bombki przeurocze! Patrząc na nie cofamy się w inny wymiar, śliczne, romantyczne! Pozdrawiam Ania
    http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem chętna na takie śliczności, banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączę z przyjemnością:) origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. HoHoHo!!! U Ciebie już świątecznie!!!! Mocne zimowe pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ukrywam, że liczę na dużo szczęścia w losowaniu : epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności i to w jakiej ilości :) Dziewuszka w czerwonym kubraczku wymiata wszystko :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne bombeczki, ciężko wybrać - trzymam kciuki za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Joasiu, jak tu nie stanąć w kolejce po takie cudeńka. Oj jak ja bym chciała mieć coś od Ciebie, może szczęście mi dopisze tym razem:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakoś mi w candy szczęście nie dopisuje, ale wciąż uparcie mam nadzieję. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też z przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy, bo bombki są śliczne :). Pozdrawiam,
    http://giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ustawiam się w ogonku po takie cudne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej jakie śliczne te bombki ! Z wielką ochotą wezmę udział w zabawie i ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja się zapisuję :) Bombki są prześliczne :)
    mojehandmade-dabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. chętnie przygarną jakiej będziesz chciała się pozbyć , bo wszystkie są urocze . Zapraszam również do siebie na choineczki , też można je ozdobić decupagem . http://kartkomaniaczki.blogspot.com/2013/11/rocznicowa-choinka-candy.html. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  43. Z wielką nadzieją na wygraną ustawiam się w kolejce po białą bombkę:)
    Gosia z szału nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem oczarowana bombkami!!! Naprawdę szczęka klapnęła mi o podłogę :) Są takie piękne, że oniemiałam .... Staję i chucham w łapki :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam :)
    Zapisuję się bo bombki śliczne :)
    Pozdrawiam http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Czarujące bombki:)) Oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejce:))
    Baner na www.haftemszyte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za zaproszenie ;) Po takie cudowności ustawiam się w kolejce- już ją widzę na mojej choince :) Wszystkie bombeczki są prześliczne :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezmiennie podziwiam wszystko co robisz , bombki są śliczne , z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnością dołączę do zabawy:) Nie sposób przejść obojętnie obok takich śliczności:)
    I zapraszam do mnie:) http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bombeczki robisz cudne. Zapisuję się, może jedna trafi do mnie.
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. odlotowe :) koparka mi opadła az na ziemie :) chętnie stałabym sie właścicielką takich piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisujcie się Kochani, bo bombeczki Asieńki są niezwykłe. Pięknoty. U mnie cały rok zdobią witrynkę. Asieńko :* Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  53. Super! a te białe... zapiera mi dech! rewelacja! Zapisuję się z wielką przyjemnością!
    Zapraszam do siebie: szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. kochana przepiękną nagrodę przygotowałaś i z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. No, wprost trudno uwierzyć, że taka piękna bombka jest do wygrania! Cieszę się, że Cię znalazłam :))) i zapisuję się do przedniej zabawy jaką organizujesz.
    Zajrzyj do mnie, poczytaj, mam nadzieję, że się uśmiechniesz...
    www.haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bombki prześliczne, ...z wielka przyjemnością się zapisuję ... może marzenie się spełni.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://babusiowerobtki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Staję grzecznie w ogonku:)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudeńka wymarzone,magia totalna.

    OdpowiedzUsuń
  59. Sliczne bombeczki,,bardzo ladne zdjecia..ale na Candy sie nie zapisuje bo juz nie raz mi napisano ze do Austrii jest droga przesylka i nikt nie bedzie ponosil takich kosztow..przykre to ale kilkakrotnie mi sie zdarzylo takie wlasnie maile otrzymac po zapisaniu sie na Candy.Ale bede wiernie kibicowac dziewczynm w zabawie.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie cudne bombki. Oczywiście szybko i Ja staje w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  61. jedna ładniejsza od drugiej, więc i ja zgłaszam się

    http://aneta-anabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuje na te cudne bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. O rany, ale bym przegapiła. Gdzieś po drodze natknęłam się na banerek i już od razu jestem i ustawiam się w tej wielgachnej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się zapisuję:)
    banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale długa kolejka! Ustawiam się po te cudeńka:-)
    Banerek umieszczony na http://rodzinnie1.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jomo, chylę czoła przed twoim talentem... Rozpływam się w oniemieniu jakie te cuda śliczne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie przygarnę te cuda :D
    Banerek wisi o tu -> http://craftykittysnook.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeśli próbować szczęścia mogą też osoby bez bloga to już stoję w tej długaśnej kolejce. Tak czy siak bombki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam i zapraszam po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Może tym razem dopisze mi szczęście, piękne bombki, banerek na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665

    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  71. Taka bombka to marzenie- jakiego by nie była koloru, aby tylko zrobiona przez Ciebie!!! Z chęcią się zapisuję :) Pozdrawiam:* Kasia
    http://kasia-szydelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkie bombki śliczne, dlatego chętnie dołączę do kolejki.
    Pozdrawiam ciepło

    http://przeplecioneradoscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale miło być 4-setna obserwatorka :D bombki są zjawiskowe ♥ ♥ ♥ :D
    Ach cudownie było by mieć takie dzieło na choince :D
    zapisuje się i ja ;) i pozdrawiam cieplutko....Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie sposób nie skorzystać z takiego zaproszenia, bo tworzysz fantastyczne ozdoby. Kocham kolor czerwony, ale białe również wspaniałe.
    Twoje bombki są przecudne i z wielką przyjemnością i jeszcze z większą nadzieją o nich pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam ;-) Z radością staję w kolejce ;-) http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Bombki cudowne, a najpiękniejsza ta czerwona więc nie mogę obojętnie przejść obok takich śliczności i grzecznie ustawiam się w tej długaśnej kolejce :)

    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Och jakie Tu piękności wizualne i sercem pisane. Zajrzałam, pozostałam i do zabawy się zapisałam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  78. Chyba przysnęłam snem zimowym i zapomniałam się tu wpisać.Jomo,oczywiście,że mam chrapkę na tak cudną bombeczkę.Sama w tym roku bombek nie robię,więc przyda mi się szczęście w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Witaj,
    uwielbiam takie zabawy, a Twoje bombki to istne dzieła sztuki! Są przepiękne :) , zapraszam Cię to odwiedzenia mojego skromnego bloga:

    https://haftyagaty.blogspot.com

    życzę spokojnych Świąt Bożego Narodzenia i wielu nowych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękne ozdoby szkoda , że tak późno tutaj trafiłam
    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  81. oj, jakie piękne te Twoje bombki, jeśli można grzecznie ustawiam się w kolejce...Gdyby jakims cudem trafiło na mnie i mogłabym jeszcze wybrac kolor - to prosiłabym o biały kolor.Pozdrawiam ciepło Bogda przepraszam, ale nie mogę zamieścić baneru, bo choć bloga założyłam, to nie starczyło mi pary na jego prowadzenie...
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. cudne te bombeczki! chętnie spróbuję szczęścia! pozdrawiam, www.coral-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja tez wpisuję się do kolejki - bombki są cudne. Banerek jest już na moim blogu:http://po-kims-to-mam.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Weszłam skuszona bielą i zapisuję się również :-) Pozdrawiam serdecznie.
    Made By Kate
    http://m-b-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Jakie cuda. Ustawiam sie w kolejce i zapraszam do mnie http://muraskasienudzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się! Bombki są prześliczne :)
    Banerek tu :
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudne bombki :).

    I ja już upatrzyłam swój typ :). Zapisuję się.

    http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de