Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

sobota, 7 kwietnia 2012

Wyniki urodzinowej zabawy


Witajcie kochani!
Chciałabym Wszystkim najserdeczniej podziękować za udział w mojej urodzinowej zabawie. Bardzo cieszę się z możliwości poznania nowych miejsc i odwiedzenia starych, które gdzieś mi umknęły :). Losowaniem najpierw z ogromną radością a potem smutkiem zajął się dzisiejszy solenizant, czyli mój synek.
Losy wypisane i pocięte. Szanowna Komisja (synek i córcia) przygotowana:

Synek już wylosował:
 Gratuluję Ci Jutko kochana!!!!

Córeczka też KONIECZNIE chciała wylosować choć jedną osobę:
 Gratuluję Anja!!!
A ponieważ losowanie skończyło się stanowczo za szybko, co bardzo zasmuciło dzisiejszego solenizanta, to na jego prośbę, jeszcze jest trzecie miejsce. 
"Mamo, przecież zawsze są trzy miejsca":
Gratuluję Anetko!!!
Książka jest tylko jedna, zatem poleci do Juty. Dla pozostałych Duszyczek, będą inne książki lub coś zrobionego przeze mnie. Mam nadzieję, że się dogadamy :).

Wszystkim Wam kochani jeszcze raz serdecznie dziękuję za udział w zabawie! 
Aby nikomu nie było smutno, tak jak nam jest teraz, bo chcielibyśmy obdarować wszystkich, postanowiłam swoją książkę Wam pożyczyć :). Mówię tu o książce "Sprzedawca słów":



Kochani, zatem jeśli ktoś miałby chęć przeczytać tę książkę proszę o tym napisać w komentarzu. Jeśli będzie więcej niż jedna osoba ustalimy zasady przesyłania jej dalej. Jeśli nie, ja wyślę tej, która wyrazi chęć czytania :).


Spójrz

Ja jestem naprawdę bogaty

Bogaty
Mam przecież gwiazdy na niebie
I Ciebie, i kwiaty
Spójrz
To dla mnie samego zbyt wiele
Podzielę
Skarby te na równe części dwie
Przypadnie Tobie pół, pół mnie

Spójrz 

Obojgu nam się to opłaci

Zobaczysz 
Nic nie stracisz, lecz dalej się będziesz bogacić
Spójrz

Z tobą podzielę się wszystkim co mam
Każdy mój dzień będzie twój
Wiem, że nie może nie udać się nam


Michał Bajor "Ja jestem  bogaty"


19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanych dziewczyn! A ja życzę
    spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych w rodzinnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom i w takim razie zapisuję się na wspólne czytanie:D pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego dobrego, a dla solenizanta śpiewamy STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym i jak najbardziej zapisuję się na czytanie:) a Tobie dziękuję ślicznie za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie grtuluję i dziękuję za miła zabawę!
    Pozdawiam1 Cz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Zajączek mi się przytrafił:))))
    Wpadłam z życzeniami ,a tu proszę jaka wspaniała niespodzianka mnie spotkała.
    Ale po kolei.
    Najpierw Moc Życzeń dla Solenizanta, któremu należą się serdeczne podziękowania, za wylosowanie mojej skromnej osoby.
    Życzę Solenizantowi samych przyjemności, aby mógł robić tylko to na co ma ochotę:))))
    Pozdrowienia dla Całej Szacownej
    Komisji.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo mi też zajączek zrobił niespodziankę...
    Serdeczne życzenia dla solenizanta dzięki któremu zostałam wylosowana...posyłam buziaki
    a co do nagrody chętnie książkę przygarnę bo lubię czytać...chociaż każdy prezent sprawiłby radość...
    jeszcze raz dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat i dużo prezentów - to sa życzenia dla Synka Twojego. Wszystkim zyczę bogatego zajączka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hihihih..mój mężuś mi puszcza tę piosenkę...i spiewa"))))...no dobra czasem mu pomagam.....dziekuje za zabawe:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Solenizantowi wszystkiego najlepszego życzę, całej rodzince zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt, a ja w kolejce do przeczytania książki radośnie się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem chetna przeczytac te ksiazke ! nawiazalam osobisty kontakt z Pisarka, bylam w ksiegarni internetowej, by zakupic Jej ksiazki, niestety nie maja narazie na stanie.
    Moc pozdrowien posylam z Florydy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za zabawę i gratulacje dla szczęściarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, w ferworze przygotowań przedświątecznych zapomniałam o losowaniu. Wczoraj wpadłam na chwilę zostawiłam życzenia i popędziłam dalej. A tu TAKA NIESPODZIANKA!
    Ogromne podziękowania dla córki - miała świetny pomysł z dodatkowym losowaniem :)))
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli na czytanie można się dopisać, to ja poproszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, hojnie obdarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Że też przegapiłam takie świetne rozdawnictwo! Ale jak tak dłużej o tym myslę, to w zasadzie czuję się jakbym wygrała. To dzięki zakładeczce od Ciebie. Jomo - jeszcze raz Ci dziękuję., ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeglądając Twojego bloga wpadłam na ten post- i nie chodzi mi tu o candy i jego wyniki, ale zainteresował mnie "los" wędrującej książki... Co z nią?... Wraca do Ciebie, by powędrować w następne ręce? Pomysł bowiem bardzo ciekawy i niewątpliwie miły :) Pozdrawiam cieplutko (a o tak dziwnej porze, bo nie mogę złapać snu przed podróżą) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam na Twojego bloga dzięki Haftytiny wspomniała u siebie o wędrującej książce przez Ciebie zorganizowaną :) Chciałam się tylko zapytać czy jest jeszcze możliwość zapisania się bo bardzo bym chciała ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chętnie przeczytałabym tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de