Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

...


Przepraszam że nie było mnie
Że przepadł po mnie ślad
Wiem miałaś kilka ciężkich chwil
Przybyło świeżych ran
Wybacz mi


Przepraszam że nie chciałam patrzeć
Na twą zmęczoną twarz
Nie jak przyjaciel lecz jak tchórz
Chowałam głowę w piach
Wybacz mi

(...)


„Nie jak przyjaciel”
/muzyka i słowa: Edyta Bartosiewicz/



i
„Słyszę jak mnie wzywasz”
 /Edyta Bartosiewicz/

Jest w tym jakaś niezwykła moc
Niepowtarzalnie potężna siła
Gdy dzielą nas tysiące mil
Ja słyszę jak mnie wzywasz

(...)

Mów do mnie do mnie mów
Ja całą siebie zamieniam w słuch
Zrozumieć chcę każde twe
Westchnienie


Nie umiałam znaleźć słów,
chciałam najserdeczniej przywitać Was kochane
jeśli zabłądzicie tu...
dziękuję Wam :*

Jomo

73 komentarze:

  1. Joasiu, miło Ciebie zobaczyć:-*
    Pozdrawiam najgoręcej:-)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff... Cudnie, że jesteś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zabłądzicie? Czekałysmy Joasiu na Ciebie i nic się nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  4. miło Cię znów widzieć i Twoje prześliczne prace:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że jesteś! Nie znikaj już, bo pusto było bez Ciebie, Joasiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło, że wróciłaś, jak miło znów Cię czytać i oglądać piękne prace:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo, nareszcie jesteś! Długo kazałaś nam czekać ale to nieważne... dobrze, że znów jesteś! I jak zwykle w Twoim stylu, pięknie, poetycko, twórczo!
    Pudełeczko cudne wyczarowałaś!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna kompozycja. Obraz i slowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja czekałam na Twój powrót :) Witaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jomuś, mi nadal smutno, bo widzę, że wciąż coś dźwigasz. Nie pytam co to..., ale jakbym mogła cokolwiek zrobić, to proszę, daj tylko znać.
    Kochana, pudełeczko cudownej urody!
    Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jomuś, mi nadal smutno, bo widzę, że wciąż coś dźwigasz. Nie pytam co to..., ale jakbym mogła cokolwiek zrobić, to proszę, daj tylko znać.
    Kochana, pudełeczko cudownej urody!
    Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze cie znowu czytać i ogladac twoje cudne prace . Pozdrawiam cieplutko ,,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze-nie znikaj tak bez słowa:))
    po drugie-cudna skrzyneczka
    po trzecie-świetne słowa i świetna piosenka:
    po czwarte-pozdrawiam Cię cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ mi się paszcza uśmiechnęła jak Cię "zobaczyłam"
    wiesz, że... czekałam, wyglądałam, na drogę wychodziłam ;-)))
    Dobrze, że już jesteś... dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że Jesteś Asiu :) Przepiękna szkatułka,i przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że się pokazałaś, oby na dłużej :))))
    Skrzyneczka cudowna, widać rękę mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna praca! Pozdrawiam serdecznie , miło Cię czytać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jomuś... Cokolwiek się działo...dzieje... Przytulam Ciebie mocno :* Szkatułeczka śliczna w moich ulubionych kolorkach :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Joasiu, jak się cieszę, że znowu jesteś z nami ;) I obyś została... ze swoim ciepłem, wrażliwością, dobrym słowem i wielkim sercem.
    No i pokazuj częściej swoje wytwory... miodzio ;-)))
    Ściskam czule ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczna skrzyneczką wróciłas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna skrzynka jak zawsze Jomko i nie bądź taka smutna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba myślami Cię wywołałam Asieńko :) Piękna szkatułka ,tylko te smutne słowa zastanawiają.Życzę aby wszystko się poukładało, ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Asienko jak miło Cię widzieć,tylko czemu mam wrażenie kamienia na duszy?Milion buzioli:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje!
    a pudełko: perfekcja , styl i sam urok , piękna .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  26. złośliwy blogger wyciął mój komentarz!
    Witaj Joasiu! jak dobrze że już jesteś. Martwiłam się i pisałam. Jeśli w czymś mogę pomóc, napisz! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. REWELACYJNE POŁĄCZENIE ZDJĘĆ...CO ZA KOLORKI:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, pudełeczko cudne....
    Mam nadzieję, że u Ciebie jest dobrze i że wrócisz do nas niedługo z nowym, pozytywnym wpisem!
    Posyłam moc pozytywnej energii :*
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Co za cudo, przepiekne!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj Jomuś cieszę się, ze jesteś ale nadal mi smutno. "Zadzior" straszny jest nadal - mam tylko nadzieję, że idzie ku lepszemu. Jeśli mogę pomóc - pisz. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, nie ma słów aby pociszyc ale może dobre myśli uśmiech na buzi wywołają. Była mi niezmiernie miło usłyszec Twój głosik. Zamaskowany, konspiracyjny...cudownie. Kochana, oby ten ciężar jak najszybciej zleciał.
    Przytulam i pozdrawiam bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Joasiu, tutaj masz przyjaciół. Wracaj, oni dodadzą Ci sił!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny bukiecik i bardzo miłe przywitanie :) Pozdrawiam Cię serdecznie i zaglądaj, słówko zostawiaj, bywaj !

    OdpowiedzUsuń
  34. Zabłądziłam i warto było.
    Pozdrawiam i życzę powrotu dobrych dni!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna skrzyneczka. Lubię motyw fiołków, a same fiołki słodko pachną! :) Pozdrawiam i życzę dobrych dni!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, na żywo cudny bukiet i serwetkowy motyw, ślicznie to ujęłaś na zdjęciu, pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  37. Puk, puk.. Asiu, jesteś tam?...
    Tęsknimy...

    OdpowiedzUsuń
  38. Romantycznie u Ciebie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana Jomo, jesteś w moich myślach...

    OdpowiedzUsuń
  40. Joasiu, już tyle czasu minęło. Wracaj do nas.

    OdpowiedzUsuń
  41. Im bardziej zaglądam, tym bardziej Cię nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Martwię się, martwię się, martwię się.... Dzisiaj dostałam zwrot mojej świątecznej przesyłki dla Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiosna idzie i Ty wraz z nią wracaj! Czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  45. Jomo, daj jakiś znak, proszę! Brakuje Cię tutaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wróciłana chwilę i nadal; pustka.
    Asiu odezwij się, pamiętaj po nocy przyjdzie dzieńzado mnie praszam
    Przytulam i

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie zabładziłam Asiu, celowo zagladam i...szukam Ciebie...
    daj się odnaleźć..
    proszę... i przytulam mocno, wesprzyj sie na moim ramieniu- jast silne, uwierz mi ...

    OdpowiedzUsuń
  48. Asiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................

    OdpowiedzUsuń
  49. Wróc, gdziekolwiek jesteś.....czekam......

    OdpowiedzUsuń
  50. Jomooo, tęsknię za Tobą!!! Nie tylko ja, zobacz, że zaglądamy, wracaj..., proszę!!! Daj jakiś znak!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Joasiu, z pomocą mojej czarodziejki ponownie trafiłam do Ciebie, ale jak widzę to nie tylko ja zamilkłam na dłużej..."Nigdy nie zapominaj
    najpiękniejszych dni twojego życia!
    Wracaj do nich, ilekroć w twym życiu
    wszystko zaczyna się walić.
    Po każdym dniu
    trzeba postawić kropkę,
    odwrócić kartę
    i zaczynać na nowo.
    Słońce nie omija nikogo.
    nie ominie też i ciebie,
    chyba, żebyś skrył się w cieniu."
    Phil Brosmans
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016 ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo poekne rzeczy tworzysz. Fiolety uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolejny rok, a Ty nadal, Joasiu, nie chcesz z nami pogadać.

    OdpowiedzUsuń
  54. A JA WCIAZ CZEKAM JOASIU, mam nadzieje, ze wrocisz...

    OdpowiedzUsuń
  55. To miłe, że znów piszesz i tworzysz. Nie daj się chandrze, nie daj się smutkom, odnajduj w życiu przede wszystkim te dobre rzeczy, które dają Ci siłę. Tego Ci życzę i pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nadal zaglądam i ciągle mam nadzieję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniały post pełen emocji. Piękne zdjęcia, piękna skrzynka. Bardzo przyjemny blog. Ohhh Szkoda, że już nie prowadzony. Pozdrawiam serdecznie. Życzę dużo szczęścia !!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Чему равен средний размер полового члена? Размер полового члена является для мужчины одной из самых важных интимных характеристик.
    При этом, вопрос о том, каким именно должен быть размер, в обществе считается бестактным.
    По результатам многочисленных опросов, более 70% женщин считают размер члена мужчины основным фактором, определяющим качество секса.
    Однако, размеры полового члена – это не единственная величина, которая подлежит оценке.
    В первую очередь, необходимо оценить форму и толщину.
    Чему равен средний размер полового члена? Если кто-то думает, что в среднем у мужчин половой член имеет длину 17 см и больше, то он заблуждается.
    На самом деле средняя длина пениса составляет всего лишь 10,8 см.
    И это при условии, что размеры влагалища среднестатистической женщины равны 13-14 см, а у некоторых оно может быть еще меньше.
    Средний размер полового органа у мужчин в России составляет 15 см. Однако данные цифры не учитывают особенностей строения пениса, таких как его толщина и возраст.
    Также в расчет не берутся индивидуальные особенности мужского организма.
    Например, некоторые мужчины могут похвастаться внушительным размером члена, но при этом он будет тонким.
    В то же время у других представителей мужского пола размер пениса может быть средним, однако он отличается большими размерами в обхвате.
    Чему равен средний размер полового члена?

    OdpowiedzUsuń
  59. This is incredibly cute! I've never seen this. I am going to feature this at somedaycrafts.blogspot.com. Grab my "featured" button.
    관악구출장샵
    서초구출장샵
    강남구출장샵
    송파구출장샵
    강동구출장샵

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de