Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kocham dziś i barwy szczęścia u Jomo

Dziś refleksje albo dywagacje poupychane w mojej głowie, dla niecierpliwych Zaglądaczy - Nieczytaczy proponuję od razu przeskoczyć do zdjęć.

*♥**♥**♥**♥**♥*
*♥**♥**♥*

Jutro
jutro dziś nie ma znaczenia.

Ja jestem dniem dzisiejszym i kocham go z całych sił.
Przeczytałam mnóstwo mądrych książek,  z których chciałam nauczyć się jak żyć
jednak
nie dało to nic.
Życie samo uczy mnie jak żyć, każdego nowego dnia i w każdej osobie, którą znam.

Gdy tylko otwieram oczy, czuję, że to właśnie do mnie
uśmiechnął się los
dzisiejszym dniem
jeszcze jedną szansę na szczęście mi dał.

Nie czekam na jutro, nie liczę, że jutro będę szczęśliwa.
Robię wszystko, aby szczęście było dziś
teraz
bo może to jest WSZYSTKO co mam
i nie czeka mnie już nic...

Szczęście to tylko chwila
najczęściej ją znajdujemy, gdy już odeszła.
Więc uśmiecham się
teraz.

Gdzie szczęście mieszka?
Znajduję je czasem w rzeczach dużych
spotkaniach, wycieczkach, spacerach, wyjazdach
ale najczęściej
w drobiazgach każdego dnia -
zapachu kawy, barwie herbaty
czytanej książce
smaku gorącego ciasta
zabawie z dziećmi
ich uśmiechu
spojrzeniu drugiego człowieka
i jeszcze wiele, wiele...jest takich chwil
bez liku, każdego dnia.
Chwil szczęścia
a może to taki stan...

Bo naprawdę niewiele potrzeba człowiekowi,
aby być szczęśliwym
teraz
bo TERAZ jest mój czas
a jutro jest jeszcze u Boga
i kto wie, jaki ma plan?

Ten plan, kochani, czasami zupełnie nie pasuje do naszych planów a nawet bywa, że po prostu nie chce pomieścić się w naszej głowie. 

*♥**♥**♥**♥**♥*
*♥**♥**♥*

W ostatnim tygodniu nie zrobiłam nic.
Gościłam za to kochaną Siostrę ze słodkimi bliźniakami :))).
Ściskam Was kochani :***

W sumie ogródek też wygląda już troszkę inaczej. Jednak częste burze i deszcze opóźniają prace jak mogą. 
Melduję, że ze wszystkich narzędzi ogrodniczych najlepiej współpracuje mi się z widłami ;). Odróżniam też już łopatę od szpadla i dotychczas zwiedziłam wszystkie okoliczne szkółki ogrodnicze z różnym skutkiem. Niektórych roślin, które sobie wymyśliłam nie ma albo są inne odmiany...

*♥**♥**♥**♥**♥*
*♥**♥**♥*

Trochę wcześniej powstały prace prosto z serca dla serdecznych osób.

Jedna długi czas rodziła się mojej głowie, bo powstawała specjalnie dla kochanej,
serdecznej Złotej Duszyczki:





To wielka radość dla mnie, że niespodzianka przypadła do serduszka :).
Za wszystko Kochana z serca Ci dziękuję :***.


Druga praca, powstała niejako w biegu i znalazła sobie dom zanim ją jeszcze wykończyłam.



Także metalowe narożniki, które specjalnie do niej zamówiłam poczekają na kolejne męskie dzieło :).

W imieniu mamy najmocniej DZIĘKUJĘ za serdeczne słowa, 
mam obietnicę, że kiedyś powstanie serwetka specjalnie dla Was.

DZIĘKUJĘ też kochanej Ataboh  za cudowną niespodziankę i Katarinie  za wspaniałą wymiankę :***. 
Szczegóły, gdy zrobię im piękne zdjęcia.

Życzę dobrego, szczęśliwego tygodnia i buziaki posyłam :***

Jomo

48 komentarzy:

  1. Asiu u Ciebie jak zawsze można nasycić duszę słowem...
    A skrzyneczki jak zawsze piękne. Janeczki w jej kuchni będzie pięknie wyglądała... a ta druga idealna dla mężczyzny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko kochana DZIĘKUJĘ Ci gorąco i uściski serdeczne posyłam :***
      Druga skrzyneczka właśnie dla mężczyzny niecierpliwego powstała, cieszę się, że jest to widoczne :)).
      *♥*♥*♥*

      Usuń
  2. Jakie piękne "twory" :))) A dzisiaj za mną "chodzi" zdanie: Nie pamiętamy dni, pamiętamy chwile - tak mi się przypomniało u Ciebie :)
    Pięknych chwil bez liku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Sylwuś :*.
      Dni tyle w naszym życiu, jeden za drugim pędzi i nie ma możliwości spamiętać każdego, często bliźniaczo podobnego... ale chwile tak :). Te pielęgnujemy od samego dzieciństwa, chowając do szufladek pamięci i wspomnień...

      Tobie również życzę samych cudownych chwil :***

      Usuń
  3. piękne to co napisałaś: "Życie samo uczy mnie jak żyć". Jakoś tak zapadło mi i schowam na dnie serca!

    A skrzyneczka niebieska obłędnie piękna! szczęściara z tej, która ją otrzymała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana najserdeczniej DZIĘKUJĘ za odwiedziny, uściski posyłam :***.

      Niebieska dla Janeczki powstawała mnóstwo czasu, bo koncepcja co raz mi się zmieniała, w zależności od upatrzonego niebieskiego motywu :))). Lubię mieć czas :).

      Usuń
  4. ślicznie napisane, a Twoje prace zachwycają:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się czyta i patrzy na Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace!
    osoby obdarowane na pewno są zachwycone!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, piękne słowa, piękne:) Zaczytałam się...
    Niebieska skrzyneczka - cudo w czystej postaci. Jak ja uwielbiam niebieski!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i to z niebieskimi akcentami, które tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Hmmm, teraz na niebieskie zmiany to już jest za późno, całe szczęście, że tylko w jednym przypadku ;)))
      Ściskam Chaguś :***

      Usuń
    2. hi, hi, hi nic nie zmieniaj, ma być "komplit" :), a na niebieskości już tam miejsca nie ma :)

      Usuń
  9. Bo naprawdę niewiele potrzeba człowiekowi, aby być szczęśliwym- szkoda, że nie zawsze się o tym pamięta...
    Niebieskie pudełeczko dla Janeczki jest obłędne, dopieściłaś je w każdym najmniejszym szczególe. Drugie też wspaniałe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wpis Asieńko :) Twoje szkatułki są niesamowite i mają to COŚ :) A to coś,to wiadomo,serce włożone w każdą pracę.Ja Ci dziękuję za każde Twoje słowo i za to,że jesteś :) Buziaki ***

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkatuła z samochodem jest świetna. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Joasiu tak to prawda cieszyć należy się chwilą i nie planować zbyt wiele bo kto wie jakie są plany wobec nas tych na górze:))) Śliczne pudełka zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczka i widać że robione z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poczułam bratnią duszę w Tobie...
    Miło mi poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. napisałaś pięknie to co czuję każdego dnia i tylko jakiś strach z tyłu,
    żeby nic tego nie przerwało!
    pudełka wspaniałe! niebieskie naj,naj,naj ...;))))

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie napisane :) i przesliczna niebieskie pudeleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam jednym tchem i zełzami w oczach, bo wiem tak jak Ty, Jomo że liczy sie dziś.
    Kiedy byłam młodsza wydawało mi się, że bardziej liczy sie to co jeszcze przede mną. Ale zwykłe małe szczęścia, te które są DZIŚ, docenia sie kiedy przychodzi swiadomość że mozna je stracić. Że czas upływa, że jutro może być zupełnie inaczeje, bo Boski plan może byc inny od naszego. To bardzo mądre co napisałaś i prawdziwe.
    Pozdrawiam Cię z całego serca.

    PS. Oba pudełka przesliczne, każde ma swój styl. Te błękitne jett tak kobiece i romantyczne, że obdarowana osoba na pewno się w nim zakocha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękne te pudełka! Zauważyłam też sówkę, która zezuje za jednym z nich.:)Dziękuję za piękny komentarz pod moim postem i życzę powodzenia w candy.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupuję wszystko co napisałaś i pokazałaś :) Pięknie....no w końcu to Dom pod dobrą nowiną ..więc nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Noo... to ja... najpierw przeszłam do zdjęć ;-)))
    Się naoglądałam, nawzdychałam, pomarzyłam... i wróciłam aby poczytać ;-)))
    Pierwszą szkatułkę widziałam już u Janeczkowej - cudnej urody jest ona...ale druga to prawdziwy "majster-sztyk" ;-)))
    Co do planów, jutra i odkładania wszystkiego na potem to... wiesz co mówią: "Chcesz rozśmieszyć Pana Boga to opowiedz mu o swoich planach" ;-))) Więc ja jak i Ty żyję dziś... najlepiej, najpełniej jak potrafię... czasami sobie ponarzekam i pomarudzę, czasami pomarzę... ale z dnia dzisiejszego staram się zawsze jak najwięcej bo kto wie czy... jutro nadejdzie ;-)))
    Uściski zasyłam i pozdrowienia słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczkowe pudełeczko prześliczne jest! Męskie - baaardzo męskie :)
    O tak, trzeba umieć żyć tu i teraz, zauważać małe rzeczy, cieszyć się codziennością nawet kiedy deszcz, nawet kiedy nie wszystko tak jak chcesz, dobrze że mi o tym przypomniałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, wzruszyłam się............
    i zamyśliłam ............
    jutro wstanę inna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne szkatułki. Chwile spędzone z siostrą bezcenne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo fajny styl pisania, nie da się nie czytać :) A niebieska skrzyneczka jest przepięna, szczególnie przestrzenna róża wygląda uroczo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne pudełka.
    Wiesz Asiu ,podobnie myślę budząc się rano Bóg mi dał kolejny dzień, trzeba go przeżyć z radością

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne pudełka , mój faworyt to oczywiście niebieskości ,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam twoje prace, ta niebieska jest.....niebiańsko powalająca:) I to co piszesz:)Ja czasem się zastanawiam....po co, gdzie tak gonię? Przeżywam dzien dzisiejszy mysląc o jutrze.....stop! Ważne jest tylko tu i teraz, tylko chwile.....

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne skrzyneczki kochana:)cieszę się, że mnie odwiedziłaś:)uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pudełeczka przepiękne!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne pudełka! Prace Twoje są po prostu obłędne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Bardzo chętnie dowiem się czegoś więcej o Tobie! To mój pierwszy raz więc mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie :)

    http://nic-dwa-razy-sie-nie-zdarzy.blogspot.com/

    P.S Pilnie proszę o odpowiedź na mojego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i od razu dodaję go do obserwowanych :)
    A niebieskie pudełeczko wprost CUDOWNE, uwielbiam takie klimaty :):):)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne te Twoje prace,BARDZO mi się podobają.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękności moje oczy widzą!

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Joasiu, dzięki że mnie odwiedziłaś:). Święte słowa, te na wstępie. Liczy się TU i TERAZ.
    Piękne skrzyneczki i niebo z nich wyziera....
    Ucz się ucz, młoda ogrodniczko! To wielka radość sadzić, pielęgnować i cieszyć się, jak rośnie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Joasiu ta błękitna szkatułka jest BAJECZNA, bije z niej magia;) wow... jakbym dostała takie coś na prezent to byłabym w 7 niebie;)

    Wpadnij w wolnej chwili do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj!
    Uwielbiam niebieskości i lazury , a u ciebie tak pięknie , pudełko chętnie bym skradła , a i nad serwetką myślę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj!
    Uwielbiam niebieskości i lazury , a u ciebie tak pięknie , pudełko chętnie bym skradła , a i nad serwetką myślę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Joasiu, fajne rzeczy robisz w biegu:-)))
    Ty chyba cały czas biegasz, bo same cuda u Ciebie.
    Pozdrawiam Ciebie bardzo cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de