Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2012

Bombowe candy

       Witajcie kochani. W ostatnim czasie spotkało mnie wielkie szczęście :).
Los ponownie się do mnie uśmiechnął i tym razem wygrałam WSPANIAŁĄ, cudowną torbę!! :)))))
W tą niedzielę torebka już miała swoją premierę i sprawuje się REWELACYJNIE! Jest perfekcyjnie uszyta i po prostu bombowa!


Do tego okropnie milusia, bo…jest miękka w środku :). Wszystkim serdecznie polecam dzieła i blog Fiżki :***.
Zdjęcie autorstwa Fiżki
Torebka dodatkowo ma świetne, praktyczne rozwiązania w środku. Także KONIEC z wyrzucaniem wszystkiego na kolana współpasażera w autobusie, aby znaleźć uparcie dzwoniący telefon (co kiedyś mi się przydarzyło ;)...).
Taki skarb wywołał tysiące uśmiechów. Fiżko kochana DZIĘKUJĘ najmocniej, z całego serca!!!!!!!!!! Milion buzioli posyłam kochana :***.

***********
Szczęściem trzeba się dzielić i wobec tego też chciałabym KOMUŚ sprawić radość. Cukiereczkiem będzie oczywiście też coś bombowego. Możecie same wybrać kolorystykę i motyw lub może być ze zdjęcia (zaznaczę od razu, że nie musi być to dokładnie ta, może być do niej podobna).

Jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę o napisanie o tym w komentarzu. Zapisywać się można pod tym postem, przez 4 tygodnie, czyli do dnia 15 grudnia. Tak, żeby upominek dotarł przed Świętami Bożego Narodzenia. Dodatkowo będzie mi miło, jeśli umieścisz na swoim pasku bocznym mój banerek o candy i podasz u mnie w komentarzu adres swojego bloga (o ile taki prowadzisz):

Tyle warunków, życzę Wszystkim udanej zabawy i serdecznie zapraszam!
Jomo

102 komentarze:

  1. Ale cudny prezent. Wpisuję sie oczywiscie, bo ta dziedzina jest mi obca, a jakże piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja. Dzisiaj moim nowym mieszkańcem został malutki kotek Plamek i on razem ze mną trzyma kciuki za bombkę z kotkiem. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne bombki, moje dziewczyny na widok kotka zaniemówiły :). Zatem zapisuję się, może mi się uda i taka kicia będzie cieszyć naszą trójkę.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie nie może zabraknąć! Staję w tej kolejce. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. torba super-prezencik prima.ale bomby poprostu perfect ( blysk w oku;-) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej wygranej i oczywiście zapisuję się na te słodkości:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna torebka, ty szczęściaro :)
    Ja za to się cieszę, ze wygrane u mnie candy dało Ci wiarę, że możesz wygrywać :)oby tak dalej.
    Koci temat u Ciebie po prostu wymiata :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję torebki :)
    Zgłaszam się a motyw bombki może być niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy mogę być aż taką szczęściarą,ale spróbować zawsze warto.Staję więc grzecznie w kolejeczce i czekam cierpliwie :)
    Masz piękną torebkę :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jomusiu, znaczy że taką cudną bombkę można wygrać? Tą z kotkiem na przykład??!
    Ja owszem, dekupaż czasem popełnię, ale bombek jak dotąd nigdy... a Twoje są cudowne!
    A najpiękniejsze jest to, że chcesz się podzielić swoją radością... to niezwykły dar, kochana ;-))
    Ściskam Cię czule ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, torba od Fizki jest cudowna! Gratuluję i tez bym się tak cieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, bombowo tu dziś;) Torba super, do pozazdroszczenia;)
    Na Twoją bombeczkę piszę się z wielką przyjemnością i nadzieją...
    Jomuś, zlecenie przyjęłam;) Mam nadzieję, że uda mi się to załatwić w przyszłym tygodniu, czekam jeszcze na info, kiedy mam się pojawić na uczelni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :)
    Torebka jest po prostu bajkowa :) ...Gratulacje kochana ;) buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torebka:)Widzę, że też zaczęłaś produkcję bombeczek:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna torebka, gratuluje Ci wygranej, bombki sliczne i przygarnelambym chetnie ta z kotkiem dla mojej wnusi, nawet umieszcze na blogu info o pieknym Candy ale nie biore udzialu bo juz mi kilkakrotnie powiedziano, ze mieszkam za granica i koszty wysylki do mnie sa duze.Przykre to.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka bardzo elegancka :)
    A małej pewnie by się sówka spodobała, małemu pewnie dżinsowy zajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombki sliczne więc się po nie ustawiam,pozdrawiam.
    http://wybrykidominiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna torebka - moje gratulacje.
    W kolejce po bombki oczywiście się ustawiam bo są prześliczne. pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebkę wygrałaś tylko pozazdrościć.
    No ale cukieraska jeszcze wspanialszego przygotowałaś i ochotę mi na niego ogromną narobiłaś więc ustawiam się w kolejce po niego.
    Link do Twojego candy u mnie w zakładce Candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się;) bombki są przecudne;)
    dodalam baner w pasku bocznym http://fraglesik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torebka ,zazdraszczam jak nie wiem co ;)
    Na candy oczywiście się zapisuję , zakochana jestem w Twoich bombowych dziełach nie od dzisiaj ,kocia bombka jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne Twoje bombki wszystkie mi się podobają z chęcia się zapisuję i zapraszam do mnie Lawendowyblog@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne bombki, może mi się poszczęści...
    Pozdrawiam
    www.kgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombowe te bombki !
    :)
    Przy okazji muszę napisać, że podziwiam układ Twojego bloga :)
    Sówka i ptaszki- :O
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bombki piękne. Zapisuję się:)) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje , torba piękna jak marzenie i bardzo elegancka .
    Bombki nadzwyczajne , jestem ciekawa - jak to się robi ? chyba potrzebna jest specjalna forma na bombkę - przeźroczysta czy może wystarczy styropianowa?
    Przeprowadzę test na poziom szczęścia i zapiszę się na bombkę z sową albo z misiem .
    Blog w świątecznej szacie , jasny , przytulny i ciepły , jesteś wspaniałą Gospodynią .
    Pozdrawiam -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wygranej, torba wyglada naprawde wspaniale.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba od Fiżki, a to Ci się udało, gratuluję takiej praktycznej piękności!
    Twoje cukiereczki bardzo mnie kuszą więc ustawiam się w kolejce!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej i zapisuję się na Twoje rozdanie.
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej :) a bombeczki piękne, naaprawdę zachwycają! Pozdrawiam serdecznie olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję torebeczki, prześliczna, bardzo takie lubię. A Twoje bombki-brak słów. Nie mam wprawdzie szczęścia w losowaniach Candy, ale co tam, spróbować muszę, bo bombeczki bombowe :) a poza tym ja się zupełnie nie znam na decu a strasznie mi się podobają takie prace. Więc staję w kolejce i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka cudo. Bombeczki bombowe. Wszystko co tworzysz jest piękne.Sowa Mikołaj jest świetna. Ustawiam się w kolejeczce, może mi się poszczęści.Gorące pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję pięknej torebki!
    a na te przecudne bombeczki zapisuję się z ogromną pryjemnością:) piękne są!!!!
    pozdrawiam:)
    http://lejdi-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. PIĘKNA jest (w sam raz do płaszcza mojego jesiennego) :D
    Los się uśmiecha do tych, co się ku niemu zwracają z uśmiechem i wszystko, co się wokoło dzieje to potwierdza... Całuski ;)***

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak to się stało że mnie jeszcze tu nie ma???? To już jestem i ustawiam się w kolejce po te cudowności :)
    Torebka..echhh... Gratuluję!!! i po cichu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. torebka rewelacyjna -gratuluje!
    a na bombki się zapisuję:)
    adres bloga znany:))
    buziaki i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  36. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    можно с вами? я в восторге!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję torby ! Bombki przepiękne - zapisuję się :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bombka z kotkiem! Nie wytrzymam! Ja chcę! :)
    Gratuluję torebki i zapisuję się do bombkowej kolejki :)Bannerek dodałam w zakładce konkursowej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy będziesz zaskoczona jak się dowiesz, że marzy mi się bombka z ptaszkiem??:-)))
    Może los się do mnie uśmiechnie:-)

    http://niecodzienny-nieco-dziennik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Bombki są cudne i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie bombki to maleńkie dzieła sztuki :) Bardzo bym chciała mieć taką jedną. Może się uda. A z czym - najlepiej z świąteczną ... krówką :) :) :)
    pozdrawiam!
    http://angi-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne bombeczki - chciałabym taką jedną mieć.
    chica111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę się zgapiłam z taką świetną zabawą u Ciebie.Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja też poproszę o takie bombki są jak z dziecinnych marzeń. Cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Też polowałam na tą torebkę , gratuluję Ci. Zapisuję się na bombki, wszystkie są ładne , jeśli mam wybierać to może z kotem? Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam . Zapisuję się :)
    http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dopiero dotarłam,ale lepiej późno niż wcale.Bombki bombowe, ciekawe motywy użyłaś.Bombki
    na stojaczku zyskują na elegancji.Liczę na szczęście w losowaniu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się ;pp
    zrób coś z tą sową błagam bo nie mogę dodać komentarza

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję Cię od kiedy wygrałaś ta cudną torbę u Fiżki, tak jak myślałam jest nie tylko ładna, ale i praktyczna. Ale od kiedy zobaczyłam Twoją kocią bombkę to się poprostu pochorowałam, dlatego staję w kolejce i liczę po cichu na łut szczęścia. Banerek już dodany u mnie :) Pozdrawiam Edyta z http://edididinaszmiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ale cudne bombki, grzechem by bylo sie nie zapisanie i nie sprobowanie swojego szczescia, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogłabym przegapić Twoich cudowności!!! Zapisuję się :)
    http://www.kasia-szydelko.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Są przepiękne!
    Ja też chcialabym spróbować swoich sił :)
    baner na makediynotwar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne bombeczki... koteczki rozczulają

    okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Są przepiękne!!!!!dołączam do ogonka:)Pozdrowionka serdeczne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne bombeczki :) ustawiam się
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna nagroda Zapisuję się:) Udostępniłam link konkursowy na FB myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj, śliczne, śliczne :)

    zgłaszam się!

    akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też chcę się zapisać na losowanie jeśli można.
    Pozdrawiam ignise@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. OOOOO!To ja z przyjemnością:)
    http://www.marzena-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. bombki są śliczne
    ustawiam się w kolejce
    banerek dodany
    http://poczteklepszego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. bloga nie posiadam, ale z miłą chęcią się zgłoszę :)
    pozdrawiam!
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj powieść by taka bombkę u siebie na choince :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiekne bombki i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam takie bombeczki, choć znam je tylko z ekranu;) Chętnie się po taką ustawię w kolejce albo wymienię na krzyżyki;)

    OdpowiedzUsuń
  66. z wielką chęcią ustawiam się w kolejce po bombkę z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością się zapisuję :) Banerek na blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się.:)
    obserwuje jako: mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. http://marusha11.blogspot.com/ Очень хочу такие новогодние игрушки.

    OdpowiedzUsuń
  70. Bombkowy zawrót głowy :)


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Bombka z misiem przesłodka :) Z przyjemnością się zapisuję i serdecznie zapraszam na moje świąteczne candy :)
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Niemal bym przegapiła! Cóż sama takiej ślicznej bombki zrobić nie potrafię, to może będę miała szczęście wygrać takie cudeńko u Ciebie...
    Pozdrawiam :)
    http://ma-kramik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  74. bombkowy prezent chętne przyjmę :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne prezent, ustawiam się w tej długiej kolejce po tą śliczną bombkę. Banner już jest i bloga też prowadzę-----http://seecreetlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Wspaniałe candy idealne na święta:) Szczerze mówiąc, mi jest wszystko jedno, co na nich będzie,bo marzę o takich wlaśnie niepowtarzalnych na mojej choince:))pozdrawiam ciepło i śniegowo:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się na te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudowne bombki. Technika ich wykonania zupełnie dla mnie nie znana tym bardziej większy mam na nie apetyt. Grzecznie stoję w kolejce. Banerek wisi http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/. pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję torebki! Fiżka piękne torby szyje. A ty robisz piękne bombki, wiec zapisuję się po jedną.:)
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnych jest dużo, ąle co tam spróbuje!!!! I przy okazji natrafiłam na taki świetny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Również dołączam się do "zabawy" :) A ponieważ dopiero zaczynam to zobaczymy jakie szczęście maja początkujący. Znalazłam wiadomość o Candy na innym blogu,ale spieszę już skorzystać, bo bombeczki są cudowne.
    Zapraszam do siebie. Banerek w bocznym pasku oraz w obserwowanych. Mnie również będzie bardzo miło jeśli dodasz mój blog do obserwowanych. U mnie póki co dość pusto,ale niedługo spieszę uzupełniać blog zdjęciami swoich prac.

    Zapraszam:
    http://revi-art-hm.blogspot.com/
    revi.art.hm@gmail.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się i ja:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Z kotkiem jest przecudowna! Chcę ją! :D
    Zapraszam do mnie:
    www.mjewelcrafting.blogspot.com

    Będzie mi miło jeśli będziesz obserwowała mój blog, codziennie coś nowego, można śledzić moje postępy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  84. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Bombowe to Candy :-)
    Mnie urzekła Sowa okrutnie więc wpatrując się w nią dopisuję się do kolejki i zapraszam do mnie:
    http://mamaniusia.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Szanse są co prawda nikłe, ale nieśmiało zgłaszam się, gdyż tej techniki nie potrafię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne bombki i ja dołączam, banerek zamieszczony http://grazynao.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. gratuluję wybranej - torebka jest sliczna.

    zgłaszam się do Candy - śliczne bombki chetnie zobaczę na swojej choince.
    Zapraszam do Nasz.

    OdpowiedzUsuń
  89. Może mi się poszczęści, tak świątecznie;)
    cudne bombeczki!
    www.swiatzeslow.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Oj, urocze cukiereczki i chętnie stane w tej dłuuugiej kolejce.
    pozdrowienia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  91. Bombkę bombiastą - chcę!
    :) Pozdrawiam :)
    http://niebieskosciinne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Mój komentarz będzie setny, może to coś znaczy? Zapisuję się niemal w ostatniej chwili:) Cudniaste bombeczki!

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja się ustawiam, chyba nie na ostatek:) Śliczne bombki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Ojej, ale jestem spóźniona... Zgapiłam się potwornie! Przepraszam, że tak późno... :P
    Ale już linkuję!
    http://pracowniagarderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. przepiękne bombki
    gdyby to nam się udało to poprosimy drobiazg z misiakiem (albo pociągiem:P)

    OdpowiedzUsuń
  96. o, ja się jeszcze szybko na koniec dopiszę:) blog wiesz jaki:) a bombki są tak cudne, a ja o mało nie przegapiłam..;)

    OdpowiedzUsuń
  97. to ja tez!!! jeszcze 1,5 godziny do końca dnia.
    mój blog magdusiaa.blogspot.com.
    śliczne bombki

    OdpowiedzUsuń
  98. nooo... troszkę się spóźniłam ale... ja bym oczywiście z kotkiem wybrała ;-))))
    tyle... że wtedy pewnie by się moa Venus na mnie obraziła lub... uznała, że jak z kotkiem to dla niej ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de