Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

Nie śpię dziś

i wcale nie zamierzam :))).
Mogłabym teraz pół mojej wsi oświetlić, kto nie wierzy niech wyjrzy przez okno ;).
"Druga gwiazda na prawo i prosto aż do poranka..."
Szkoda tylko, że wszyscy śpią i nikt tego nie widzi ;).
Wszystko przez Anstahe i wygrane candy u niej :)))
Przecież nie da się spać z uśmiechem dookoła głowy. 
Jeszcze by ktoś zawału dostał, gdyby zobaczył mnie tak przez sen się szczerzącą :DDD.
No, Szczeżuja ze mnie najprawdziwsza.
Niniejszym odwołuję wszystkie kalumnie rzucane pod adresem 13, że pechowa i ogólnie NIE do polubienia.
Tia, odwołuję.:)))
Do tego dostałam dziś (14.02) dwie "walentynki" i parę dni wcześniej niespodziewajkę serdeczną ale to już inszą razą.
Żadnych zdjęć nie mam do wstawienia, bo nie przewidziałam pisania dziś postu.
Jednak nie mogę z tego wszystkiego tak chichotać sama do siebie, jeszcze za jakąś głu... no wiadomo jaką, mnie wezmą. Muszę z kimś się tą radością podzielić. Tia, a najlepiej się dzielić z nieznajomymi :-p. Przynajmniej nie grozi Wam pobudka.
Namyśliłam się i jakieś nowe zdjęcie mogę pokazać.
Tacy - od spodu :)).

Na spodzie też jest transfer grafiki, która pochodzi ze strony Graphics Fairy tak jak na górze tej tacy:


którą pokazywałam dopiero co :)

Natomiast napis Paris i wieża pochodzą stąd: free(...)

*****
Mogę też zamieścić zdjęcie mojego spsiałego kotka:


Nie mam pojęcia, czy wszystkie kotki tak mają?
Nasz szuka dzieci po pokojach, miauczy żałośnie gdy ich nie ma, czeka pod drzwiami i liże nas wszystkich.
Wygląda niby na kota, z wyglądu... zresztą oceńcie sami :)

*****
Buziaki nocne i kołysanka do poduchy:


i moja najulubieńsza, którą śpiewam swoim Pocieszkom:


:)))
Jomo

52 komentarze:

  1. Piękna taca a Twoje transfery perfekcyjne a takie niespanie jest super i znam to uczucie radosnego podniecenia tylko pobudka po takiej nocce.....ciężka oj ciężka, ale co tam. Raz się żyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grarzynko kochana super to nie są, dopiero ćwiczę :)
      Ależ ja nie miałam pobudki ;DDD
      Ściskam :***

      Usuń
  2. Śliczna tacka, taka delikatna i klimatyczna:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Kochana wiem jak bardzo Anstahe potrafi zakłócić błogi, nawet rodzinny spokój:))))))A to za sprawą swoich jakże cudownych prac.U mnie jeszcze rodzina wraz ze mną nie może się pozbierać z zachwytu nad Jej (to znaczy już moim) obrazem:))))
    Tacka jest śliczna.
    W tym jakże uroczym kocie nie widzę nic z psiaka:)
    I mam nadzieję ,że nie pogniewasz się gdy Ci będę życzyła jak najwięcej nie przespanych nocek, oczywiście tylko z takiego powodu jak tan ,który opisałaś:)))))
    Pisząc to stawiam właśnie kubek z kawką na mojej ulubionej niezapominajkowej podstawce:)))))
    Moc serdeczności Ci posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko kochana, witam cię o poranku najserdeczniej :DDD
      Acha, no kręcę się i kręcę... obraz już Twój widziałam u Danusi -
      Twoja miłość do niezapominajek jest powszechnie znana :)))
      Kotek już pobiegł na podwórko, obwąchiwać kąty ;DDD
      Buziaki posyłam :***

      Usuń
  4. Piękna taca i gratuluję wygranego Candy :)
    Kociaka masz super ostatnio rozważam czy sobie jakiegoś nie przygarnąć.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana a przygarniaj :)). Choć trzeba z tym bardzo uważać. My, gdy w weekend w gościach tylko wspomnieliśmy, że o tym myślimy, już we wtorek pojechaliśmy po naszą kulkę :)))
      Buziaki posyłam :***

      Usuń
  5. Z całego serduszka gratuluję Ci Asiu tej pięknej wygranej! :)
    Taca zachwycająca...♥!!!
    Pozdrawiam cieplutko♥ i życzę dobrego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana - serce złote, tak myślę. Bo jak inaczej gratulować komuś takiej wygranej? ♥♥♥
      Co do tacy, to właśnie widzę co napisałam Gosi i muszę powiedzieć, że skromnością bym tego nie nazwała...
      Przytulam cieplutko :***

      Usuń
  6. Taca jest prześliczna:))))miłego dnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Gosieńko. Mi również się podoba, choć długo opierałam się przed tą białością :)
      :*

      Usuń
  7. Piękne to candy wygrałaś! Wiem, bo ja też liczyłam po cichu na te cudeńka.Gratulacje!

    A co do kota, to troszkę Ci zazdroszczę i nie mogę sie napatrzeć na to zdjęcie. Otóż wygląda na nim zupełnie jak nasza kotka, tylko niestety z niej jest werdota straszna i nas gryzie lub drapie jak jest w złym humorze. A często jest! A jak ma dobry humor to jej w domu nie ma, bo gania po łąkach. Ot taki model. A ja chciałam mieć takiego milusińskiego kota jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, sama nie mogłam uwierzyć :DDD.
      Ewuniu a może to Twoja koteczka jest maine coon??? Bo nasz nie jest i może dlatego ma tyle do nas cierpliwości :DDD?
      Co do ganiania po łąkach, to akurat i nasz ma tak samo. Też lubi zwiedzać świat. Podwórko nasze i sąsiada traktuje jak swoje własne. Nawet sąsiedzkie psy mu nie przeszkadzają :). Co więcej jest z nimi w przyjaźni! O... tak czuję, że zaczynam... jak mamy z dziećmi w piaskownicy - gdy zaczną a moja córeczka, a mój synuś, to końca nie ma :DDD
      Ściskam czule :***

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej :)Kotek wygląda na kota ,a jakże :)Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś :). Kotki mają dużo wdzięku i uroku. Chyba nie da się ich nie lubić :).

      Usuń
  9. Widziałam to candy u Anstahe i powiem Ci, że jesteś szczęściarą! i wcale się nie dziwię, że nie mogłas zasnąć ;-)) Ciekawi mnie, który zestaw wybrałaś, ale na pewno pokażesz go, jak ochłoniesz? ;-) Taca taka piekna i od spodu? Podziwiam, nigdy nie pokusiłam się o tak staranne wykończenie ;-)
    Kotek cudowny i bardzo kociasty ;-) Wszystkie moje zwierzęta mają naleciałości - psy są skociałe, a koty spsiałe... i przez to jeszcze bardziej rozkoszne ;-) Tak, Jomuś, z Matrixem lepiej, postaram się (!) napisac coś więcej na blogu w weekend.
    Ściskam Cię czule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I. kochana, no jestem :DDD. Jestem ;D. Też mnie to cieszy ogromnie :DDDDD
      Zestaw najpierwsiejszy ;), choć każdy jest piękny i wybór był trudny. Pokazywanie masz jak w banku :DDD ... gdy ochłonę :).
      Taca jest dość duża: 40x30 i po bejcowaniu bieliłam ją, aby sobie poćwiczyć i sprawdzić jaki efekt dają różne sposoby. Potem cały wierzch już dokładnie pomalowałam a spód nie, bo tak też mi się podoba. Dodatkowo na bieleniu transwer wychodzi bez problemu, czego nie mogę powiedzieć o transwerowaniu na grubej farbie :).
      Na wieści o Matrixie i nie tylko, czekam!
      Buziaki posyłąm :***

      Usuń
  10. ładniutka taca ...
    moje kocurki + koteczka identycznie mają ... sunia szczeka a kto biegną do drzwi... kto idzie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno to mój pierwszy kotek w domku i nie mam porównania, ani wiedzy.
      Chętnie się czegoś dowiem od znawców kotów :).

      Usuń
  11. Cieszę się, że sprawię Ci przyjemność. Ja już u mnie pod którymś z komentarzy proponowałam wymiankę, ale pewnie już do mnie nie wróciłaś i nie przeczytałaś. Miałam zamiar ponowić za jakis czas prośbę, a tu masz! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anstahe kochana teraz to już przeczytałam i musi do niej kiedyś dojść :D.
      Nie mam zbytniej śmiałości w proponowaniu wymianek ...

      Acha, mam :DDD TAAAAKĄ radość, że rzeczywiście trudno o większą :DDDDD
      Tak Cię ściskam kochana, aż Ci wyjdą oczyska :***

      Usuń
  12. Super się czyta taki optymistycznie szczeżujowaty post!
    Gratulacje♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ystin skarbie, wcale mi ta szczeżujowatość nie mija :D
      To będzie SUPER tydzień :)))
      Dziękuję :*

      Usuń
  13. Jomuś Powód do radości masz PRZEOGROMNY!!!!(wiem coś o tym) ,a gdy przesyłka od Danusi przyjdzie do Ciebie to radzę Ci otwierać na siedząco-serio!!!To co widziałaś na zdjęciach to pikuś w porównaniu z tym co zobaczysz live:)
    A taca super:)
    Milion buzioli!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko Twoje bzy - dzieło Danusi, są wspaniałe. Masz rację, dzieła Anstahe zupełnie powalają :D.
      Teraz i ja będę je mieć na co dzień do podziwiania :DDD.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  14. o Matuchno !!!!!!!!!!!!!!!! Taca jak taca, ale ten kot ............ on jest boski, cudowny !!!!!!!!!!!!!! to maine coon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis kochana tak mnie zaciekawiło Twoje pytanie, że poczytałam o kotach maine coon i norweskich leśnych. :)))
      Mieliśmy z dziećmi dużo radości z oglądania zdjęć Fionka w różnych domach. Z wyglądu są koty, które go przypominają mniej lub bardziej :)). Nawet na jednym zdjęciu moglibyśmy przysiąc, że jest nasz Fionek :D.
      Jednak muszę Ci powiedzieć kochana, że nie podejrzewam, aby ktoś pozbywał się z domku kota rasowego. Zatem nasz nie jest maine coon.
      Doczytałam, że zarówno pierwsze, jak i drugie należy czesać! Musimy kupić szczotkę :D
      Buziaki posyłam :***

      Usuń
  15. Taca śliczna ,kotek uroczy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam na link party :)będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział;)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko podejrzewam, że do 22 nie zdążę nic wiosennego wyprodukować. Niemniej dziękuję za zaproszenie. Jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  17. kocisko rozkoszne:) Taca bardzo efektowna. Sama przymierzam się do transferów, bo naleciało mnie coś pozmieniać w kuchni. Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot coraz bardziej zadziera nos przez te pochwały ;)
      Dziękujemy Aguniu i czekamy na efekty zmagań :))
      Mrau ^^) ♥

      Usuń
    2. jeśli wyjdzie mi jako tako to pewnie pokażę moje wypociny choć daleko mi do Ciebie

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Monisiu kochana, powiedzmy, że staram się staram... ale z różnym skutkiem ;)
      Niemniej najmocniej DZIĘKUJĘ ♥♥♥

      Usuń
  19. Gratuluję wygranej! A taca śliczna i stylowa.
    Kota masz wyjątkowego, co za słodka minka :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabel Słoneczko, tak myślę, że od teraz to tylko zdjęcia kota będę zamieszczać :DDD. Jak nic zaraz będzie kazać się nosić po wielkopańsku ;)
      Cieplutko pozdrawiam ♥ i najserdeczniej DZIĘKUJĘ ♥

      Usuń
  20. Przyszłam zobaczyć kota. Jezu jaki on ładny. Przeciez widac, ze to nie jest dachowiec, musiał miec choc jednego rodziciela rasowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis, kochana, przy okazji na pewno spytam :))).
      Bardzo nam miło, że ma wielbicielkę. Zresztą jemu z pewnością jest jeszcze bardziej :DDD
      Ściskamy czule
      MRAU^^)

      Usuń
  21. Ja też się załapałam na podium u Anstahe, nie posiadam się z radości, ale dopiero jak przeczytałam Twój żywiołowy post, to sama się w szczeżuję zamieniłam :))) Dopisuję się do Twoich obserwatorów, bo lubię takie wesołe i zarażające szczęściem wariatki (w sensie pozytywnym ta wariatka, ma się rozumieć) - pooglądałam sobie Twój blog, bije od niego pozytywny stosunek do życia, a i talentów moc!
    W temacie zwierząt - mam psa ozdobnego, który tylko groźnie wygląda, ale łasi się do wszystkich i uwielbia psoty i zabawy. Mam też trzy koty, z których jeden jest kotem obronnym, a jeden myśli, że jest psem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalliope byłam u Ciebie z rewizytą i piękności się naoglądałam!
      Sama wiem jak jest ;D, że wariatka ze mnie i bywają dni, gdy zachodzę w głowę jak ten mój Marynarz ze mną wytrzymuje... Może fakt, że raczej bywa niż jest ma TU kluczowe znaczenie? ;DDD
      Zwierzaki o takich charakterach muszą być zupełnie wyjątkowe!
      Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam :**

      Usuń
  22. Kot przesympatyczny i uroczy.
    Taca zgodna z blogowymi trendami mody.
    Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Gosiu, właśnie. Wszędzie transferują i gdzie nie spojrzę tam transfer, także i ja uparłam się odkryć CO TO TAKIEGO? Dotychczas Transfer kojarzył mi się tylko i wyłącznie z postacią z bajki "Willy Fog" :)))
      Ściskam czule :***

      Usuń
  23. pozdrawiam Cię najcieplej jak tylko potrafię i ciesze się Twoja radością..a kocur CUDNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotu nic nie przekażę, bo jeszcze much w nosie dostanie...;)
      I ja cię ściskam kochana, buziaki 102 ♥

      Usuń
  24. Śliczna taca i milusi kotek, ale radość w życiu najwspanialsza rzecz! Takie chwile są bezcenne na tym pełnym zawirowań i nieprzewidzianych zdarzeń świecie. Pozdrawiam ciepluteńko i życzę tylko tych radosnych chwil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ Ci Danielko i Tobie życzę tego samego. Trzymam kciuki za zdrówko :***
      Ciepło przytulam ♥

      Usuń
  25. znowu ja ;) post nie musi być wiosenny, ta śliczna taca świetnie by się nadała. I przy okazji: skąd ta piękna filiżanka z ptaszkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko @ wysłałam :).
      Zapraszam najserdeczniej :*

      Usuń
  26. Taca cudnie przetarta i transfery jak ta lala!Fajnie Ci to wyszło!Kotek słodki,do miziania przez cały dzień:)Ijak tu pracować?

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de