Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

sobota, 30 kwietnia 2011

Ze wszystkich smutków mi znanych

 „Kiedy płacze kobieta” Tamara Kalinowska

Ze wszystkich smutków mi znanych
Tych, które tak wiele znaczą

Największym smutkiem napawa
Kiedy kobieta płacze
Niezwykłej to obraz rozpaczy
Nie rodem z teatru czy kina
Bowiem kobieta płacze
Inaczej niż młoda dziewczyna

To nie jest ucieczka
Kobieta już w płacz nie ucieka
To nie jest tęsknota
Kobieta potrafi już czekać

Lecz kiedy nie boli już nic
I nie ma powodu by być
To nie ma nawet nadziei
By chcieć do człowieka

Dorośnij najpierw do tych łez
Nim powiesz o niej łka więc jest
Nim powiesz o niej łka więc żyje
Dorośnij najpierw do tych łez
Nim powiesz o niej łka więc jest
To łka kobieta nie dziewczyna

Ty mówisz że znasz ją najlepiej
I wszystko tak pięknie tłumaczysz
Nie mów że płacz nie oślepia
Nie ironizuj rozpaczy

Możesz się skryć za piosenką
Skoro nie umiesz inaczej
Ale bądź bądź choć pod ręką
Kiedy kobieta płacze

Dorośnij najpierw do tych łez
Ni m powiesz o niej łka więc jest
Nim powiesz o niej łka więc żyje
Dorośnij najpierw do tych łez
Ni m powiesz o niej łka więc jest
To łka kobieta nie dziewczyna

Niezwykłym smutkiem napawa, gdy płacze kobieta.  To nie jest ucieczka. Ty mówisz, że znasz ją najlepiej i wszystko tak pięknie tłumaczysz…

Lecz kiedy nie boli już nic i nie ma nawet powodu by być – to jest najsmutniejsze co może być, więc dorośnij do tych łez, nim powiesz … nie mów nic …

…Bądź pod ręką…

Dla mnie przepiękny utwór :).
Ostatnio sporo rzeczy zrobiłam z decu, więc dziś tylko kilka zdjęć wybranych rzeczy:
coś dla kobiety-dziewczyny na jasne dni :)
lub na czarne:
albo gdy nie można się zdecydować: ;)


Spotkać ludzi, którzy czują to samo co my i tak samo odbierają świat 
– to największe szczęście na ziemi.” 
Jan Nepomucen Kamiński
 /z netu/
Wiecznie żywy w naszych sercach :)

11 komentarzy:

  1. Widzę ,że spodobało Ci się decu , fajna sprawa , też to lubię , tylko lakierowanie mnie nie kręci , zawsze odkładam ten zabieg na później .

    Jan Paweł "spogląda przez lornetkę " , znam to zdjęcie jest na okładce książki "Kwiatki Jana Pawła II" , czytałam niejednokrotnie , JP wspaniały człowiek z poczuciem humoru i wewnętrznym ciepłem , pełen zrozumienia dla naszych słabości .
    Pamiętam Jego ostatnią wizytę w Poznaniu , byłam blisko , cierpiał i z trudem się poruszał , pewnie też był nieludzko zmęczony , ale już minęło , jutro wielki dzień Jego i nasz .

    Ten tekst bardzo smutny , ale prawdziwy .
    Zapamiętałam sobie słowa gdzieś przeczytane,że nic tak nie wzrusza mężczyzny jak łzy kobiety, którą kochać zaczyna, a nic tak nie drażni mężczyzny jak łzy kobiety, którą kochać przestaje ...
    Obserwując życie przekonałam się ,że to też /niestety gorzka/ prawda .
    Życzę Ci miłego weekendu i dużo ciepła -pozdrawiam Yrsa

    P.S. właśnie osadzają ostatnie okno , masakra , musimy czekać do poniedziałku , aż wszystko wyschnie , aby pomalować i posprzątać

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna piosenka...bardzo w moim klimacie, dlatego zastanawiam się czemu nie miałam okazji jeszcze jej słyszeć... Melodyjnie bardzo wpaja się w mój dzisiejszy nastrój /leci sobie trzeci raz właśnie ;)/...
    Ale o czym to miałam pisać - decu bardzo fajniutkie, jeśli mi wszystkie farby i lakiery nie powysychały mam zamiar też troszkę się pobawić, bo chodzi za mną od dłuższego czasu.
    Spośród kolczyków gdybym miała wybierać zdecydowałam bym się na te dla tych co nie mogą się zdecydować ;)
    A mówiłam Ci Asiu, że przepiękną zakłądeczkę dostałam? :) Cuuuuudna! Jeszcze raz Ci Kochana dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy wiesz kochana, ze ja jestem taka co to emocje raczej w srodku(wiem, ze niedobrze, ale tak mam),dlatego tez placze niezwykle rzadko,lecz,gdy patrze na NIEGO zawsze mam łzy w oczach. Sciskam Cie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie fajne kolczyki i mól idol z lornetą :D
    Buzilki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się rozwijasz! Te kolczyki ze słoneczkiem to są niemal (ale tylko niemal!) tak fajne jak moje - dziękuje Ci Asiu za życzenia i prezenciki, a od Młodej masz wielkiego buziola :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, kochana Jomo, tekst o tyle smutny, co prawdziwy... zresztą tak samo jak cytat w komentarzu Yrsy ;-(
    Zresztą, każdy płacz napawa smutkiem - czy to kobiety, dziecka, czy staruszki...
    Za to Twoje wytwory powodują uśmiech, są śliczne!
    Mam nadzieję, że masz piękny, radosny, DŁUGI weekend!
    Ściskam czul ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolczyki....
    Piękny cytat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Odezwij się do mnie na @, a ja wyślę,Ci te reprodukcje..:)
    ulotnechwile_artpracownia@interia.eu
    Pozdrawiam serdecznie, będę do Ciebie zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za wiersze, które zamieszczasz. Dobrze mi zrobiły :). Kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładki wyglądają rewelacyjnie. Czy są korkowe?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dziewczyny za każde Wasze słowo!

    Yrso teraz i ja zapamiętam, aby nie beczeć, bo to morze drażnić… Kobieta zresztą raczej nie płacze, aby wzruszyć, najczęściej z rozpaczy, bezsilności czy bezradności, gdy już nic nie zostaje… Remonty, mogą każdego wykończyć, ale mam nadzieję, że zdążyłaś przed śniegiem :)

    Dario i Kasiu53 kochane czarodziejki, śnieg od Was przybył do mnie, zresztą Was nie cieszył, więc uciekł. Zaraz kozaków szukam z powrotem. Cieszę się, że udało mi się sprawić Wam malutką niespodziankę. Dziękuję Wam też za przemiłe słowa dotyczące moich kolczyków, choć ja dopiero się uczę :)

    Delfinko idol jest nasz wspólny :))dziurki w uszach masz??

    Kasiu emocje w środku, zapamiętam, ale dobre emocje mogą być i na wierzchu :D uśmiechnięte oblicze każdego cieszy :]

    Inkwizycjo, masz rację, płacz zawsze smuci, zawsze. Trudno wtedy o dobre, odpowiednie słowa i zachowanie.

    Eve, dziękuję, że wpadasz z wizytą :)

    Ulotne chwilki – mail wysłany, jeszcze raz dziękuję :*

    Ewkiki dziękuję za Twoje słowa, dotąd nie wiedziałam, że zaglądasz. Zapraszam jak najczęściej :)

    Aga, dzięki, dzięki!! Podkładki tak, korkowe. Jakoś nie daje się tej faktury korka zamalować, więc jeśli ktoś by wolał, aby była gładka, korka nie polecam :]

    Ściskam czule i buziole posyłam :****

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de