Mów o szczęściu.

I bez Twojej niedoli świat jest wystarczająco smutny.

Żadna ścieżka nie jest tylko wyboista.

ELLA WHEELER WILCOX 1855-1919

Obserwatorzy

sobota, 29 stycznia 2011

Gdyby było coś nie tak, ja jestem :)

Dziś coś do posłuchania podczas buszowania po blogach :)


Ira Dlaczego nic

Nim oddała klucz
usłyszałem z jej ust,
że chce dla mnie wciąż być kimś.
A ja uwierzyłem w miłość potem w przyjaźń
przecież wierzyć żaden wstyd..

Gdyby było coś nie tak- zadzwonisz
Kiedy będzie coś nie tak- to powiesz
Dzwonie dziś- i ciągle nic.
Gdyby było coś nie tak- ja jestem
Kiedy pójdzie coś nie tak- ja będę
Dzwonie dziś- dlaczego nic!

Nim zamknęła drzwi
zapewniała mnie, że
jestem ważny tak jak nikt!
A ja zaufałem,
no i mam co chciałem
aż przed sobą głupio mi.

Gdyby było coś nie tak- zadzwonisz
Kiedy będzie coś nie tak- to powiesz
Dzwonie dziś- ciągle nic.
Gdyby było coś nie tak- ja jestem
Kiedy pójdzie cos nie tak- ja będę
Dzwonie dziś- dlaczego nic!

Dziś uczę się
Znowu żyć
Sobą ...

Gdyby było coś nie tak- zadzwonisz
Kiedy będzie coś nie tak- to powiesz
Dzwonie dziś- ciągle nic.
Gdyby było coś nie tak- ja jestem
Kiedy pójdzie cos nie tak- ja będę
Dzwonie dziś- dlaczego nic!

4 komentarze:

  1. Czy to twoje stwory? Masz goldnke???:D MArzy mi się taki psiuniek , no psiuniek to może nie , bo to kawał piesa:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeeeeej dlaczego ja się dowiaduję o Twoim blogu z przypadku!!!!???? :) Dobrze że Basia u siebie dała linka! :) Baaaardzo się cieszę, że jesteś! :D IRA to zespół moich nastoletnich pieknych, ...dawnych lat ;) - z tą akurat piosenką na czele :D Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Delfinko, nie moje osobiste, chodziło mi raczej o wymiar "kociopsiej" przyjaźni :).
    Darsi serdecznie witam i cieszę się, że jesteś. Nastolatki to M Y wszystkie wciąż jesteśmy, w głębi siebie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jomo zdjęcie kotopsiej przyjaźni mnie rozwaliło:) ja właściwie wpadłam .aby zostawić Ci przepis na chleb na drożdzach,który piecze się w zwykłym piekarniku..pychota!!!Zanim zdobyłam zakwas to taki piekłam 0,5kg mąki 400ml ciepłej-nie gorącej wody..dobrze część wody zastąpić mlekiem łyżeczka soli 0,5 kostki drożdzy..wyrobić a własciwie dobrze wymieszać łyżką....zostawic do urośnięcia...potem do formy...niech jescze raz troche podrośnie...posypać czy lubimy:makiem,słonecznikiem...i piec około godziny w temp.+-180-200

    OdpowiedzUsuń

Za Twój komentarz najserdeczniej DZIĘKUJĘ :***
Zapraszam słonecznie *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
schoenen-tag-0007.jpg von 123gif.de